Zo zien wij klantenservice bij Noola

Wij helpen u graag verder!

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling met uiterste zorg te behandelen. 
U heeft toch een klacht? Geen punt: wij helpen u graag verder!

Afbeeldingsresultaat voor luisterend oor

Hoe werkt het?

  1. Neem contact met ons op via klantenservice@noola.be en laat ons uw klacht weten.
        Vergeet uw naam, ordernummer en telefoonnummer niet te vermelden.
  2. Wij nemen binnen de 2 dagen telefonisch of via mail contact met u op en helpen u graag verder.

Wij vragen u vriendelijk om ook onderstaande tekst na te lezen.

Klachten of betwistingen dienen binnen de 14 kalenderdagen na levering gemeld te worden.In geval de klacht gegrond wordt bevonden is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen. Elke aansprakelijkheid van de verkoper beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling. Noola Company behandelt vragen en klachten steeds binnen de redelijke termijn van 7dagen.

Mocht u dit wensen, kunt u er natuurlijk ook altijd onze Algemene Voorwaarden op nalezen.