Annuleren, retourneren en ruilen

Zo zien wij klantenservice bij noola.be!

U wenst artikelen die u kocht op Noola.be te ruilen of retourneren? 
Geen punt: wij regelen dit voor u gratis!

Hoe werkt het?

  1. U stuurt binnen de 30 kalenderdagen na levering een mailtje naar klantenservice@noola.be.
        Vermeld daarin duidelijk uw ordernummer, uw bankrekeningnummer en de artikelen die u wenst te ruilen of retourneren.
  2. Wij sturen u per email een retourticket die u op de verzenddoos dient te kleven.
  3. Geef uw pakje af in het dichtstbijzijnde postpunt of postkantoor.
  4. Wij doen de rest! Wij controleren uw pakketje, versturen u de nieuwe artikelen of betalen u binnen de 30 dagen terug.

Wij vragen u vriendelijk om ook onderstaande tekst even na te lezen. 

De "Wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming" laat de aankoper toe binnen de 14 kalenderdagen vanaf de levering van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van de aankoop afziet. De goederen dienen dan, onbeschadigd en ongebruikt , terug gestuurd te worden binnen de 5 werkdagen nadat hij de verkoper informeerde. Noola Company kan teruggezonden goederen weigeren of niet terugbetalen wanneer de producten door de koper beschadigd of gedragen werden. Goederen die teruggestuurd worden zonder voorafgaand bericht worden niet aanvaard.

Mocht u dit wensen, kunt u er natuurlijk ook altijd onze algemene voorwaarden op nalezen.