Annuleren, retourneren en ruilen

Zo zien wij klantenservice bij noola.be!

U wenst artikelen die u kocht op Noola.be te ruilen of retourneren? 
Geen punt: wij regelen dit voor u gratis!

U heeft uw order ontvangen via B-post of DPD?

  1. Vul het retourformulier dat u ontvangen heeft in en stop het samen met het te retourneren artikel in de verzenddoos.

  2. Meld uw retour aan op https://noola.shipping-portal.com/returns/procedure/parcel/

  3. Print in het retourportaal uw retourticket af en kleef het op de verzenddoos.

  4. Breng uw pakje naar het door uw gekozen postpunt.

Retour is gratis! Retour is mogelijk tot 30 dagen na levering! Uw geretourneerd artikel wordt na controle binnen de 10 werkdagen terugbetaald.
Wenst u om te ruilen? Plaats na het regelen van de retour dan gewoon een nieuwe bestelling ;-)

Merk op: beschadigde artikels, artikels met naambedrukking, ondergoed of geopende collants worden niet teruggenomen.


U heeft uw order ontvangen via uw dansschool?

  1. Vul het retourformulier dat u ontvangen heeft in en stop het samen met het te retourneren artikel in de verzendzak.

  2. Geef de zak af aan uw dansdocent.

  3. Indien u de terugbetaling wenst te versnellen, stuur dan een kopie van het retourformulier door naar retour@noola.be

    Retour is gratis! Retour is mogelijk tot 30 dagen na levering! Uw artikel wordt na ontvangst en controle binnen de 10 werkdagen terugbetaald.
    Wenst u om te ruilen? Plaats na het regelen van de retour dan gewoon een nieuwe bestelling ;-)

    Merk op: beschadigde artikels, artikels met naambedrukking, ondergoed of geopende collants worden niet teruggenomen.


    Wij vragen u vriendelijk om ook onderstaande tekst even na te lezen. 

    De "Wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming" laat de aankoper toe binnen de 14 kalenderdagen vanaf de levering van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van de aankoop afziet. De goederen dienen dan, onbeschadigd en ongebruikt , terug gestuurd te worden binnen de 5 werkdagen nadat hij de verkoper informeerde. Noola Company kan teruggezonden goederen weigeren of niet terugbetalen wanneer de producten door de koper beschadigd of gedragen werden. Goederen die teruggestuurd worden zonder voorafgaand bericht worden niet aanvaard.

    Mocht u dit wensen, kunt u er natuurlijk ook altijd onze algemene voorwaarden op nalezen.