Annuleren, retourneren en ruilen

Zo zien wij klantenservice bij noola.be!

Vous souhaitez échanger ou retourner des articles que vous avez achetés sur Noola.be? 
Pas de problème: Nous arrangeons cela gratuitement pour vous!

U heeft uw order ontvangen via uw dansschool?

  1. Vul het retourformulier dat u ontvangen heeft in en stop het samen met het te retourneren artikel in de verzendzak.

  2. Geef de zak af aan uw dansdocent.

  3. Indien u de terugbetaling wenst te versnellen, stuur dan een kopie van het retourformulier door naar retour@noola.be

    Retour is gratis! Retour is mogelijk tot 30 dagen na levering! Uw artikel wordt na ontvangst en controle binnen de 10 werkdagen terugbetaald.
    Wenst u om te ruilen? Plaats na het regelen van de retour dan gewoon een nieuwe bestelling ;-)

    Merk op: beschadigde artikels, artikels met naambedrukking, ondergoed of geopende collants worden niet teruggenomen. 


    U heeft uw order ontvangen via B-post of DPD?

    1. Vul het retourformulier dat u ontvangen heeft in en stop het samen met het te retourneren artikel in de verzenddoos.

    2. Meld uw retour aan op https://noola.shipping-portal.com/returns/procedure/parcel/

    3. Print in het retourportaal uw retourticket af en kleef het op de verzenddoos.

    4. Breng uw pakje naar het door uw gekozen postpunt.

    Retour is gratis! Retour is mogelijk tot 30 dagen na levering! Uw geretourneerd artikel wordt na controle binnen de 10 werkdagen terugbetaald.
    Wenst u om te ruilen? Plaats na het regelen van de retour dan gewoon een nieuwe bestelling ;-)

    Merk op: beschadigde artikels, artikels met naambedrukking, ondergoed of geopende collants worden niet teruggenomen.


    U bent het retourformuliertje verloren? Hieronder kunt u het retourformulier downloaden en afdrukken.





    Nous vous prions de bien vouloir lire aussi le texte ci-dessous.

    La «loi du 6 avril 2010 sur les pratiques de marché et la protection des consommateurs» en Belgique permet au consommateur d'informer le vendeur dans les 14 jours civils suivant la livraison du produit qu'il veut annuler l'achat. Les marchandises doivent ensuite être retournées, intactes et non utilisées, dans les 5 jours ouvrables suivant d'informer le vendeur. Noola Company peut refuser ou pas ristourner les marchandises retournées lorsque les marchandises sont endommagées ou portées par l'acheteur. Les marchandises retournées sans préavis ne seront pas acceptées.

    Si vous le souhaitez, vous pouvez bien sûr toujours consulter nos 
    Conditions générales.